انا حابه في اول موضوع اضيفه يكون عني بأني اعرفكم بيا
اسمي هبة الله نظمي و اسمي الحركي هبه نظمي او نظمي عندي 22 سنه مواليد 7 يناير برج الجدي و هواياتي كتير بس اهمها الكتابه لانها فضفضي بالنسبه ليا .
حابه ابدا معرفتي بيكوا بحاجه كنت كتباها صغيره تحت اسم فضفضي
بحب اسرح في دنيا الخيال كتير , أبقي اسطورة من الاساطير , عصفور حر بيطير.بدون أي قيود ... بدون أي حدود او قوانين تسجن احلام العصافير .بحب اكتب بالقلم الرصاص في كشكول متسطر بالاحمر علي الجنبين ورد الخدين .بحب الادب الاتيني و الاغاني الاتينيه و بحب اتابع الافلام الهنديه و اقرأ مدوانات عربيه .بحب اشرب كابيتشينو و عصير برتقالي و اكل بيتزا و سلطه يوناني و اتمشي كتير حتي لو رجيلي وجعاني .بحب اعيش الحياة ساعات بعقد و ساعات من غير , تعدي ايامي زي الربيع ما تحشس بيها و ساعات تعدي عليك زي الشتاء بارد و ساعات ممل و يزهق زي الصيف و اوقات تلقيها خريف يقع فيها كل شيئ حلو او مر ... فرح كان او حزن .بحب اكون انا و انا دي كتير
الجمعة، 3 أبريل 2009
الاشتراك في:
الرسائل (Atom)
