الجمعة، 3 أبريل 2009

هذه انا

انا حابه في اول موضوع اضيفه يكون عني بأني اعرفكم بيا
اسمي هبة الله نظمي و اسمي الحركي هبه نظمي او نظمي عندي 22 سنه مواليد 7 يناير برج الجدي و هواياتي كتير بس اهمها الكتابه لانها فضفضي بالنسبه ليا .
حابه ابدا معرفتي بيكوا بحاجه كنت كتباها صغيره تحت اسم فضفضي

بحب اسرح في دنيا الخيال كتير , أبقي اسطورة من الاساطير , عصفور حر بيطير.بدون أي قيود ... بدون أي حدود او قوانين تسجن احلام العصافير .بحب اكتب بالقلم الرصاص في كشكول متسطر بالاحمر علي الجنبين ورد الخدين .بحب الادب الاتيني و الاغاني الاتينيه و بحب اتابع الافلام الهنديه و اقرأ مدوانات عربيه .بحب اشرب كابيتشينو و عصير برتقالي و اكل بيتزا و سلطه يوناني و اتمشي كتير حتي لو رجيلي وجعاني .بحب اعيش الحياة ساعات بعقد و ساعات من غير , تعدي ايامي زي الربيع ما تحشس بيها و ساعات تعدي عليك زي الشتاء بارد و ساعات ممل و يزهق زي الصيف و اوقات تلقيها خريف يقع فيها كل شيئ حلو او مر ... فرح كان او حزن .بحب اكون انا و انا دي كتير

هناك تعليقان (2):

  1. ربنا يوفقك يارب
    اد اية في كلامك انك انسانة شفافة
    وتعيشي بقلب طفولتك

    ردحذف
  2. هاي يا جماعه انا اسفه بس انا اميلي اتسرق و طبعا ضاعت المدونه معاه و عملت مدونه جديدها
    http://hebatallahnazmy2.blogspot.com/
    و ان شاء الله هاحط عليها اشياء جديده تعجبكم اكتر

    ردحذف